Confidenţialitate

Piese și Mașini: Mazda MX-5

La cum arată ,n-ai zice că poți spune depre această mașină faptul că este “cel mai accesibil roadster”.

Și totuși prețul de intrare în gamă este în jur de 20.000 euro.

Radu Constantinescu
a condus prima decapotabilă prezentă în teste la “Piese și Mașini” -Mazda MX-5, model sport cu tracțiune pe roțile spate,suspensii joase și tehnologie SKYACTIV

Beneficiază de un motor pe benzină de 2.0 l aspirat,184 CP și o cutie de viteze manuală în 6 trepte. Avem așadar două locuri ,un motor al cărui turație se oprește la 8000rpm,tracțiune spate și 184 cp

Cum se conduce?

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Poze din drive test:

 

Date tehnice: Motor-G184 – 184 (135) CP (kW) Benzină Cutie viteze -6 trepte/manuală Tracțiune spate Consum mediu:6,9l/100km Accelerație (0-100 km/h)6.5 s Viteză maximă: 219 km/h Dotări varianta test: Sistem audio BOSE, Ecran color de 7″, centru de comandă HMI, 9 difuzoare, CD, MP3, mufe USB, radio DAB, Bluetooth și navigație, Geamuri electrice Senzor de lumină, volan imbrăcat în piele cu comenzi audio și Bluetooth .

Sistem i-STOP , climatizare automată ,buton pornire.oprire motor , asistent avertizare depășire bandă de rulare (LDWS), airbag-uri frontale și laterale asistent inteligent de frânare în oraș față-spate (SCBS), sistem monitorizare presiune pneuri ,pilot automat ,sistem recunoaștere semne trafic (TSR), capotă activă în caz de accident .

Preț : de la 20.390 euro