Forfotă mare în magazine: cumpărăturile de Moș Nicolae sunt pe ultima sută de metri: de la dulciuri și jucării, la bormașini, seturi de șurubelnițe și televizoare. Toate se vând rapid. Iorgu Ianuși a stat de vorbă atât cu vânzători, cât și cu clienți.
Înainte de Moș Nicolae, mulți au încercat să profite de programul RABLA pentru a cumpăra un televizor sau o tabletă. Nu au avut prea mult noroc.
Cu dorința de a-și împăca partenerul, Luiza s-a gândit ca, de Moș Nicolae, să îi completeze trusa de scule și să îi cumpere și o plapumă care se încălzește singură, doar să nu îl mai audă prin casă că îi este frig:
„M-am gândit să îi cumpăr o șurubelniță pentru că i-am pierdut șurubelnița din trusă (…) și o pătură electrică o să-i cumpăr, pentru că lui mereu îi este frig.”
În magazinele mari de electrocasnice, mulți sunt în căutare de televizoare. Ajung și la 7.000-8.000 de lei. Sunt și oferte, între 2.000 și 3.000 de lei, categorie în care intră un televizor cu diagonala de 138 de cm, la 2.100 de lei.
Vânzător: „Televizorul pe care-l iubesc eu cel mai tare este 2.100, dar n-are Rabla. De ce vreau să mi-l cumpăr și eu?: se vede impecabil, e mare, e 4K, e smart și arată foarte bine, dar imaginea mă interesează pe mine.”
Se vând cel mai mult televizoarele între 700 și 1.000 de lei.
Vânzător: „Multă lume chiar vine pentru din acestea foarte ieftine, gen 800, 900, dar ăsta e televizorul de bucătărie dacă mă întrebi pe mine, sau al lu’ bunica.”