Confidenţialitate

Pandemia și munca de acasă au dus la creșterea vânzărilor de electronice și electrocasnice

În primul trimestru al acestui an, românii au căutat produse care le fac mai ușoară munca de acasă. Astfel, vânzările de tablete s-au dublat față de primele 3 luni ale anului trecut, iar cele de laptopuri au crescut cu peste 50 la sută – arată o analiză realizată de GFK.

De asemenea, au fost cumpărate cu 50 la sută mai multe aspiratoare, față de primul trimestru al anului trecut, iar cumpărătorii au optat pentru aspiratoare de tip robot sau verticale.

În condițiile în care oamenii nu au mai mers atât de des la restaurant, s-a constat și o dublare a vânzărilor de friteuze, față de anul trecut.

Studiul a mai arătat că în primul trimestru al acestui an, masinile de spălat smart connect  – e vorba de cele conectate la o aplicație – au înregistrat creșteri ale vânzărilor de peste 500%, raportat însă la o bază relativ mică, ceea ce înseamnă că sunt încă puțini amatori de astfel de electrocasnice smart.

Florentina Mihăiță