Mai mulți clienți ai rețelei de telefonie Orange reclamă noi probleme cu accesul la serviciile operatorului. Cele mai multe mesaje care semnalează imposibilitatea conectării la rețea sau a folosirii serviciilor de Internet și voce vin din București.
Problemele vin după ce pe 27 martie Orange a avut probleme cu rețeaua. Atunci, după cum a transmis Orange, ”au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți.
Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare”, a anunțat Orange, prin intermediul unui mesaj pe pagina de Facebook.
Dacă în cazul incidentului din urmă cu zece zile Orange a făcut un anunț pe Facebook, acum nu există prea multe informații, dar nici o confirmare că problemele ar fi ceva mai mult decât cazuri izolate.
De data aceasta, clienții care reclamă problemele folosind conturile din rețelele sociale nu primesc prea multe detalii din partea operatorului, cel puțin nu în mod public.