Doriţi să avansaţi la locul de muncă sau vă gândiți că este momentul să faceţi primul pas spre o carieră de succes? În orice caz, acesta este momentul potrivit să obțineți cunoştinţe şi competenţe pentru câteva dintre cele mai bine plătite joburi din zilele noastre.
BusinessAcademy, şcoala de afaceri internaţională, a deschis locuri noi pentru cursanţii care vor frecventa cursurile în Bucureşti. Înscrierea este în curs, iar preţurile sunt reduse şi cu până la 35% până la sfârşitul lunii iulie.
Nu ratați ocazia de a învăța cele mai moderne programe de afaceri şi de a obţine certificate recunoscute pe plan internaţional care vor vorbi în locul vostru la interviu.
Cele mai moderne condiţii pentru perfecţionare
Sediul BusinessAcademy unde se desfăşoară cursurile, este în Bucureşti, la adresa Str. Academiei, Nr. 39-41, Et. 2, Sector 1. Sediul este dotat cu cea mai modernă tehnologie pentru studiu şi perfecţionare.
Sălile de clasă moderne, laboratoarele dotate cu calculatoare, bibliotecile offline şi online, precum şi spaţiul pentru odihnă şi socializare sunt adaptate astfel încât să vă ajute să învățați cât mai eficient.
Certificatul de afaceri Cambridge – cea mai bună dovadă a cunoştinţelor voastre
Şcolarizarea la BusinessAcademy vă oferă posibilitatea să dobândiți certificatul de afaceri de prestigiu Cambridge. Acest lucru este posibil datorită faptului că programul a fost creat cu autorizaţia oficială a Departamentului de Examinare Internaţională al Universităţii Cambridge.
Acest certificat vă oferă posibilitatea să vă găsiți un job și în străinătate, respectiv să obțineți funcţii de conducere în cadrul companiei, să fiţi chiar voi persoana de care să depindă multe lucruri.
Cursuri practice şi profesori dedicaţi
BusinessAcademy pune accent pe aplicarea în practică a cunoştinţelor, aşadar după absolvirea programului veți fi pregătiţi pentru provocările din viaţa de zi cu zi.
Astfel au fost aleşi profesorii care sunt experţi în domeniile lor. Echipa de profesori este alcătuită din oameni de afaceri de succes, directori financiari, antreprenori cu experienţă care ştiu să iniţieze şi să menţină o afacere de succes – doar sunt experţi în domeniile lor. Acest lucru este important deoarece vă oferă o educație care se poate aplica în practică şi care, cel mai important lucru, rentează.
În doar 12 luni dobândiţi cunoştinţe şi competenţe pe care le deţin manageri, directori şi antreprenori de succes…
La BusinessAcademy vă puteţi perfecţiona în domeniul de afaceri care vă atrage cel mai mult. Aveţi la dispoziţie 12 departamente: de la Cambridge Business Program, Managementul resurselor umane şi Managementul strategic şi operaţional la Marketing, Vânzări şi afaceri internaţionale și până la Managementul financiar, Managementul proiectelor, Administrarea afacerilor, Antreprenoriatul, Relaţii cu publicul, Managementul investiţiilor şi Operaţiuni bursiere.
Oamenii de afaceri de succes câştigă şi câteva mii de euro lunar. Managerii financiari şi cei de vânzări câştigă între 2300 şi 2500 de euro lunar, conform statisticilor oficiale din România. Managerii de marketing câştigă în jur de 3000 de euro, fiind urmați de managerii HR cu un salariu mediu în jur de 2500 de euro. Managerii PR şi de proiect au un salariu de până la 1500 de euro.
Dacă vreți şi voi să ajungeţi în poziţia de manager şi să câştigaţi la fel ca cei mai de succes şi mai căutaţi oameni de afaceri, atunci programele de un an de zile din cadrul BusinessAcademy sunt cea mai potrivită alegere.
În cadrul BusinessAcademy există şi Centrul pentru dezvoltarea carierei. Acest centru este alcătuit din aproximativ 195 de companii partenere care oferă cursanților şansa de a face practică şi de a se angaja încă din timpul şcolii.
Beneficiaţi de 35% reducere la înscrierea până la sfârşitul lui iulie şi deveniţi experţi de afaceri certificaţi, care vor fi primii pe lista viitorilor angajatori.
Cursanţi mulţumiţi vorbesc despre BusinessAcademy
Citiţi și experienţele cursanţilor mulţumiţi, apoi luaţi cea mai bună decizie pentru propria carieră.
“Școlarizarea la BusinessAcademy România este deosebită, plăcută și instructivă, cu mijloace moderne de învățare, adaptată timpului pe care îl poate aloca fiecare cursant. Un antreprenor poate învăța enorm din aceste cursuri.” – Nicolae Dragne (absolvent BusinessAcademy, specializarea Business Administration)
“[Mi-au plăcut] Materialele didactice care ne sunt puse la dispoziţie, modul în care sunt explicate toate informațiile predate, exemplele care ajută la înțelegerea aplicării în practică a fiecărei situații şi taskurile, assignmenturile de verificare şi evaluare care ajută forte mult în timpul studiului.” – Nicoleta-Elena Cehan (absolventă BusinessAcademy, specializarea Cambridge Business Program)
“Sunt mulţumit, în mod special de ceea ce oferă BusinessAcademy şi de faptul că încă de la început am avut sentimentul că sunt susţinut de o echipă de profesionişti şi chiar aşa a fost pe tot parcursul studiului, de fiecare dată când am avut nevoie.” – Cătălin-Răzvan Benchea (absolvent BusinessAcademy, specializarea Human Resource Management)