Asociația EDIT a lansat prima campanie online de prim-ajutor din România, Leapșa pentru Viață, implementată în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., inițiativă parte a Programului Național ”România în Siguranță”.
În contextul în care țara noastră este pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul de persoane care cunosc manevrele de prim-ajutor, scopul proiectului este de a trage un semnal de alarmă asupra importanței cunoașterii corecte a tehnicilor de resuscitare.
Printre personalitățile care sunt implicate în această inițiativă se numără actorii Șerban Pavlu, Marius Manole, Andi Vasluianu, comedianții Teo și Costel, artistul Deliric, content creators și formatori de opinie din mediul online cu zeci de mii de urmăritori pe Facebook și Instagram. Folosind umorul, creatorii campaniei caută să transmită un mesaj cât se poate de serios și util în acealaș timp. Despre ideea care stă la baza campaniei Leapșa pentru Viață aflăm de la omul de milioane al acestei săptămâni, Liviu Zorilă: