Se spune vă totul începe cu un vis. Înainte să produci o schimbare, trebui să îți dorești acea schimbare.
La finalul anului trecut, Publicis Groupe România a ales să susțină visurile colegilor și să le transforme în obiective, în ceva palpabil, ceva ce poate avea un efect benefic mai departe, în viețile celor care au avut curajul să viseze și poate chiar în comunitate. Astfel, a luat naștere inițiativa Lion’s Dream – o competiție internă la care au fost înscrise nu mai puțin de 140 de visuri care au concurat pentru 10.000 de euro, sumă suficientă pentru îndeplinarea visului câștigător.
Așa a apărut ”Colivăria Anei și Ioanei” – o colivărie cu nenumărate sortimente de colivă, o colivărie care ridică, în sfârșit, coliva la rang de desert național. Ioana Mihai, co-autoarea ideii de 10.000 EURO la Lion’s Dream, este omul de milioane al acestei săptămâni și povestește cum un gust descoperit la vârsta de 16 ani a alimentat un vis care acum i-a adus 10.000 de Euro pentru a-i da viață:
FOTO: Macri Studio/Arhiva Personală