Campania subliniază că, mai puțini danezi înseamnă mai puțini oameni care să vină în ajutorul populației îmbătrânite și mai puțini cumpărători. În spotul publicitar de 2 minute se succed imagini cu spații de joacă goale și fețe de bătrâni singuratici. Scandinavia întunecată și deprimantă apare în contrast cu Orașul Luminilor, unde o pereche de tineri este veselă în fața Turnului Eiffel sau face câțiva pași de dans în fața cabaretului Moulin Rouge. ‘Faceți cunoștință cu Emma. Este daneză, dar, chiar dacă s-a născut și a crescut în Danemarca, a fost concepută la Paris. Chiar aici, în această cameră de hotel’. Tot în videoclip se precizează și că 10 la sută din populația țării a fost concepută în timpul concediilor. Vă recomandăm concedii și vacanțe într-un oraș romantic pentru salvarea viitorului Danemarcei, spune grupul în clipul publicitar. În prezent, rata natalității în Danemarca este cea mai scăzută din ultimii 27 de ani.
Europa FMO agentie de turism daneza recomanda cuplurilor sa mearga mai des în orase romantice, precum Parisul, pentru a creste natalitatea in tara