Căutările online pentru mutarea la Paris au crescut extrem de mult după lansarea sezonului 3 al serialului „Emily la Paris” difuzat de platforma Netflix. Presa franceză notează că, pe măsură ce este lansat un nou șir de episoade din această ficțiune plasată în capitala Franței, explodează și numărul de căutări online pentru excursii sau pentru închiriat locuințe pe termen lung.
Din octombrie 2020, odată cu difuzarea primului sezon, necazurile tinerei Lily Collins în capitala Franței au făcut unele spații extrem de populare.
Place de l’Estrapade este invadată în 2022 de fanii serialului. Există un flux neîncetat de turiști din întreaga lume în căutarea zonelor în care s-a filmat serialul „Emily in Paris”.
Brutăria modernă din arondismentul 5, care apare în serial, este pe lista locurilor absolut obligatorii pentru vizitele fanilor. Cei mai mulți își fac un selfie alături de intrarea în patiserie – notează publicația online „Le Parisien”.
Jurnaliștii spun că, în momentul în care afaceriștii din zonă aud înterbările despre „Emily la Paris?” reacționează astfel: „Oh, nu, nu mai suportăm!”. „Vorbim despre asta de trei ani. Căutați în altă parte sau sunați la producție. Nu trebuie să vorbim cu jurnaliştii”, se răstește casierul de „La boulangerie moderne” din Place de l’Estrapade din arondismentul 5. Acest spațiu camuflat între străduțe la câțiva pași de Panteon este epicentrul serialului Netflix.
Fanii englezi și americani ai serialului visează să se stabilească în capitală pentru a trăi pe urmele lui Lily Collins – arată și site-ul ParisSecret.com.
Cu fiecare lansare a unui nou sezon de Emily la Paris, entuziasmul pentru Orașul Luminii crește de zece ori, mai ales în rândul americanilor și englezilor.
Efectul Emily in Paris afectează și piața imobiliară pariziană: căutările online pentru mutarea la Paris au crescut cu 1.400% de la lansarea sezonului 3.
Sursa foto: Shutterstock