Confuzie și controverse, la primăria Constanța, pe subiectul privind logo-ul stațiunii Mamaia. La numai o zi după lansarea brandului turistic al stațiunii, primăria anunță retragerea acestuia, descoperind că logo-ul este similar cu cel al unui complex hotelier din Spania.
Valoarea contractului, 16.000 de euro, rămâne aceeași, dar logo-ul va fi refăcut.
Organizația de Management al Destinației Mamaia a lansat, vineri, noua identitate turistică a stațiunii Mamaia, cu logo și slogan și alte elemente specifice de identificare. Noul brand a fost votat de AGA și Consiliul Director al Organizației de Management al Destinației Mamaia, din care fac parte cunoscuți specialiști ai turismului de pe litoral. Procesul de creație a fost asigurat de o agenție de publicitate din Cluj, in baza unui contract in valoare de 16.000 de euro.
La scurt timp după lansare, în mediul online au apărut, insă, dovezi care arătau că logo-ul propus de agenție și votat de specialiștii constănțeni este similar cu cel al unui hotel din Spania. Președintele OMD Mamaia, George Măndilă, admite că firma contractoare a cumpărat online logou-l, dar a obținut și drepturile de utilizare:
„Eu am totuși un contract, un partener de contract, pe care nu-l suspectez. E pe acordul de bună credință. Ei pentru logo, creația originală, aveau 800 de euro. Proprietarul, teoretic, al acelui logo, îl tot vinde. Așa se lucrează”.
În condițiile date, biroul de presă al primăriei Constanța, care deocamdată este comunicator și pentru OMD Mamaia, a anunțat, sâmbătă, renunțarea la logo-ul propus de agenția de advertising. George Măndilă dă asigurări că logo-ul va fi refăcut:
„Ne asumăm pagubele respective, care o să fie minimale, îl retragem și, de luni, refacem povestea”, spune George Măndilă.
OMD a ținut să precizeze că nu a plătit, până acum, nici un leu agenției care se ocupă de conceperea brandului turistic al stațiunii Mamaia.
Foto: OMD Mamaia