Confidenţialitate


Nicușor Dan: Extindem procesul de digitalizare în Primăria Generală. Aceasta nu va mai fi o cutie neagră pentru bucureșteni


Nicușor Dan: Extindem procesul de digitalizare în Primăria Generală. Aceasta nu va mai fi o cutie neagră pentru bucureșteni

Procesul de digitalizare din cadrul Primăriei Generale se extinde la 17 ianuarie 2022. Toate direcțiile de primărie vor utiliza Sistemul de Management al Documentelor și Fluxurilor de Lucru.

Nicușor Dan a explicat într-o postare pe Facebook ce înseamnă extinderea procesului de digitalizare:

  • Hârtia se va înlocui cu formatul electronic, iar documentele primite fizic vor fi scanate, „iar traseul și rezolvarea lor vor fi electronice”, a spus Nicușor Dan.
  • Funcționarii primăriei vor avea semnătură electronică, asta grăbind diverse acte și aprobări.
  • Fluxurile de lucru organizate în interiorul Primăriei Capitalei vor putea fi monitorizate online și optimizate constant: „Vom vedea precis în ce zone / direcții se acumulează întârzieri, cine trebuie tras de mânecă și dacă e nevoie să redistribuim personal pentru promptitudine mai mare în activitate”, a explicat primarul Capitalei.
  • Adresele de înaintare către direcții și adresele de răspuns nu vor mai exista: „Practic, utilizarea platformei informatice și primirea / trimiterea de sarcini prin intermediul platformei echivalează cu luarea la cunoștință și fac inutile adresele de înaintare și de răspuns”, a mai spus Nicușor Dan.

„Iar cu ocazia asta va dispărea și obiceiul care există de vreo două decenii, cel al tipăririi emailurilor și trimiterii lor spre rezolvare pe suport de hârtie”, a scris acesta în postarea sa de pe Facebook.

„Cei care depun cereri vor putea urmări traseul solicitării lor, la fel cum urmăresc online traseul unei comenzi comerciale (și știu exact că produsele comandate se află în depozit sau la curier sau pe traseul către ei)”, transmite Nicușor Dan.

„Acest proces de digitalizare se va petrece treptat, cu o fază de rodaj pentru următoarele 4-5 săptămâni, urmată de cel mult două luni pentru mutarea în online a documentelor și proceselor birocratice care acum sunt pe hârtie (Vor fi câteva excepții care decurg din cadrul legal, cum ar fi de pildă în interacțiunea cu sistemul de justiție, care cere în diverse împrejurări acte originale, pe suport de hârtie)”, a mai spus primarul Capitalei.

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Citește și: Ministrul de Interne, după scandalurile cu polițiști: „Pădure fără uscături nu există. Voi continua să dispun măsuri” | AUDIO

Autor: Carmen Zanfir


Ultimele stiri
Obiceiuri de Crăciun, în Crișana. Prin ce se deosebește Turca din Bihor față de cea din alte zone…

Obiceiuri de Crăciun, în Oltenia. Ce presupun Viflaimul din Dolj, Vasilca și scormonitul în foc | AUDIO

24 decembrie, Ajunul Crăciunului. Colindatul și alte obiceiuri la români

Constanța: Protest al angajaților CT Bus și al altor constănțeni în fața primăriei, în ziua aprobării unor taxe…

Sibiu: Incident la un hotel din municipiu. Tavanul de deasupra unei piscine s-a prăbușit peste persoanele aflate în…

Ce tradiții mai respectă de Crăciun unii bucureșteni și ce e cel mai important pentru ei în această…

Programa la Limba și literatura română pentru clasa a IX-a a fost revizuită și prezentată la Ministerul Educației.…

Vrancea: Accident rutier pe A7, la mai puțin de două ore de la deschiderea circulației pe tronsonul Focșani-Adjud.…

Radu Miruță și Irineu Darău au depus jurămintele de învestitură în funcțiile de ministru al Apărării, respectiv ministru…

ANM: Ninsori la Bucureşti, în Noaptea de Ajun; stratul de zăpadă estimat este de 3…6 cm,temporar ninsoarea va…