După un 2020 pe avarie pentru întreg motorsportul românesc, Napoca Rally Academy privește anul 2021 cu optimism.
”2020 ne-a adus titlurile deja obișnuite pentru echipa noastră : titlul de campioni ai României pentru Simone Tempestini și Sergiu Itu, titlul la echipe datorită eforturilor întregii echipe și un spectaculos loc 3 la general împreună cu titlul la 2 roți motrice cu Norbert și Francesca Maior.
Obiectivele interne vor fi și anul acesta aceleași: titlul absolut și la echipe, împreună cu cel la 2 roți motrice, dar și titlul la asphalt”, transmit reprezentanții Napoca Rally Academy.
Componența echipei se va baza pe cei 4 muschetari de anul trecut: Simone Tempestini cu Sergiu Itu pe Skoda Fabia R5, Bogdan Marișca cu cei doi copiloți ai lui – Sebastian Itu și Borbély Karoli pe Ford Fiesta R5, Norbert si Francesca Maior cu Peugeot 208 R2b și Victor cu Mihai Supuran pe Dacia Sandero.
Lor li se vor alătura doi prieteni vechi ai echipei NRA – Ioan Mihuț, cu Subaru la clasa 11 și Ciprian Lupu, singurul pilot român în scaun cu rotile pe Citroen C2 la clasa 12.
Formatul “bizar” al campionatului, cu nu mai puțin de 11 raliuri cu coeficiente diferite va afecta, nu puțin, strategia echipei, care va împărți raliurile între echipaje pentru o acoperire optimă din punct de vedere sportiv și financiar.
La fel ca anul trecut, dorințele internaționale ale NRA vor fi canalizate spre European Rally Championship, dar în acest moment este încă prea devreme să fim siguri care va fi nivelul de participare. Cu siguranță există dorința de a vedea echipajele Tempestini-Itu și Maior-Maior la cât mai multe starturi posibile în lupta pentru poziții fruntașe în clasamentul general ERC pentru Simone și Sergiu, respectiv la podiumul Junior ERC3 pentru Norbert și Francesca. Dacă vom reuși să ne asigurăm bugetul necesar și amândouă echipajele vor avea un program cât mai complet, NRA sa gândește să se reîntoarcă ca echipă în ERC, cum a fost în 2011, când a reușit să se impună în clasamentul pe echipe.
Winter Rally Covasna nu va a fi debutul oficial al NRA în CNRB 2021, chiar dacă toți piloții din echipă iubesc raliul pe zăpadă de la Covasna, considerente financiare și de timing, cu programe greu de implementat au dus la decizia ca debutul oficial să fie la raliul Brașovului, în luna martie.
Cu toate acestea, Norbert și Francesca Maior nu vor lipsi de la raliul lor “de acasă” și se vor distra cu micuțul 106 care le-a adus așa de multe satisfacții în 2019, în timp ce Ioan Mihuț, de data aceasta secondat de Sergiu Itu se va antrena pentru restul campionatului.
“În acest moment încă lucrăm la programul pentru sezonul 2021, iar etapa de la Covasna nu era inițial în programul nostru. Fiind o etapă care ne place foarte mult, desfășurându-se pe probele pe care am copilărit, am decis să fim la start și să ne bucurăm din nou de senzatiile micuțului Peugeot 106. Legat de planurile pentru acest an, sperăm să venim cu vești bune cât de curând.”, transmite Norbert Maior.
“NRA trebuie să mulțumească partenerilor săi tradiționali: Banca Transilvania, OMV MaxxMotion, DeLonghi și Pirelli Mez&Mol care și anul aceasta au decis să sprijine visele și ambițiile echipei clujene, și vrea și să îi salute pe noii parteneri: Castrol România și Joie Baby care au decis să ni se alăture pentru sezonul 2021. În acest moment suntem încă în negocieri cu alți parteneri și suntem optimiști că până la Brașov lista de susținători pentru 2021 va crește.”, spune Marco Tempestini.