Cercetătorii de la Klout au descoperit că utilizatorii Facebook îşi pot creşte popularitatea postărilor de pe reţea cu 17%, dacă acţionează la momentul oportun.
Klout a studiat comportamentul a peste 500 milioane de utilizatori Facebook şi 144 milioane postări, descoperind similarităţi în cinci oraşe importante.
Reţeta succesului? Evitaţi să “încărcaţi” fotografii selfie pe Facebook în weekend şi păstraţi-le pentru zilele lucrătoare sau cele de şcoală, în care oamenii sunt mai predispuşi să le vadă şi să le aprecieze.
Prietenii nu sunt interesaţi de selfie-urile celorlalţi atunci când se relaxează în weekend, dar actualizările pe Facebook reprezintă o atracţie mult mai mare în timpul săptămânii
Potrivit rezultatelor generate de utilizatorii din Londra, New York şi San Francisco, momentul optim pentru afişarea unui element pe Facebook (mesaj, foto, video etc) este între 9 AM şi 15 PM (între marţi şi vineri).
Răspunsurile la noutăţile de pe Facebook sunt tot mai puţine pe măsură ce utilizatorii pleacă în weekend sau în concediu, cu excepţia japonezilor, care stau pe Facebook şi în timpul lor liber, mai mult decât alte popoare. În medie, 50% din răspunsurile faţă de postările de pe Facebook survin la cel mult două ore de la publicarea conţinutului respectiv.
foto: pretty52.com