Confidenţialitate

Misiunea Verde: Cum își recuperează comercianții banii pe care îi dau clienților, în sistemul garanție-returnare? Expertul Misiunea Verde răspunde

Lansat la sfârșitul anului trecut, sistemul Garanție-Returnare pare să fie un succes pentru România. Cel puțin dacă ascultăm declarațiile autorităților. Comercianții și clienții au însă păreri împărțite.

Dacă pentru marii retaileri programul nu dă bătăi de cap, ei având mai multe aparate și angajați care pot gestiona fluxurile de ambalaje returnate, micii comerciați întâmpină dificultăți atât din cauza lipsei unui spațiu de depozitare a ambalajelor, cât și din cauza garanției pe care trebuie să o returneze clienților.

La Misiunea Verde, Anca Marinescu, manager de Comunicare și Corporate Affairs la compania RetuRo, a explicat că toți comerciații sunt despăgubiți de compania Returo, în baza facturile pe care le emit către aceasta.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Ascultă mai jos cea mai recentă ediție Misunea Verde:

Foto: Shutterstock