Mai mult ca oricând, în contextul pandemiei, trebuie să avem grijă de sănătatea noastră și a celor dragi. Cu toții căutăm soluții pentru a nu neglija problemele de sănătate fără a ne expune riscului îmbolnăvirii cu COVID-19.
Tocmai de aceea, asigurarea de sănătate Allianz Țiriac oferă servicii adaptate nevoilor din pandemie, deoarece include servicii de telemedicină care permit medicului să consulte pacienții printr-o conversație telefonică, printr-un schimb de SMS-uri, mesaje pe Whatsapp sau printr-un apel video.
Dacă pacientul are nevoie de o simplă opinie medicală sau de o recomandare de investigații, o poate obține în câteva minute datorită telemedicinei. În format fizic în schimb, vizita la medic ar fi presupus deplasare și un timp de astepare, adică o durată cu până la 2-3 ore mai mare.
Telemedicina asigură și șansa la o prevenție mai ridicată, datorită modului facil de a ajunge la un medic oricând și de oriunde și acces la servicii medicale de calitate și specialități multipe în orice localitate din țară. De exemplu, un medic din București, Cluj sau Iași poate oferi consultații oriunde în țară mult mai simplu prin telemedicină.
Asigurarea de sănătate de la Allianz-Țiriac oferă două variante pentru telemedicină:
O soluție bazată pe parteneriatul cu platforma digitală ATLAS
Platforma reunește peste 300 de medici și specialiști licențiați în sănătate și wellbeing care pot oferi persoanelor care se confruntă cu o problemă de sănătate sfaturi avizate atunci când au nevoie, fără a fi necesară deplasarea la un cabinet medical.
Este o consultație obișnuită la medic, dar se desfășoară prin videoconferință. Cei interesați se înregistrează allianz.atlas.app/ro, aleg specialitatea medicală, medicul și ziua și intervalul orar. După consultație, găsesc în contul creat pe ATLAS raportul medical, rețeta electronică și trimiterea medicală semnate și parafate de medic.
O soluție bazată pe inteligență artificială– DoctorChat
Ceea ce diferențiază DoctorChat de alte servicii de consultanță medicală la distanță este ușurința în accesare, rapiditatea cu care sunt generate răspunsurile, precum și faptul că accesul la recomandările medicilor generaliști se face direct prin SMS, fără a fi necesară o conexiune la internet sau un telefon inteligent, sau prin aplicațiile favorite ale clienților, precum WhatsApp, Telegram sau Viber.
Serviciul poate fi accesat 24/7 și nu necesită instalarea unei aplicații dedicate. Prin intermediul DoctorChat poate fi adresată orice preocupare referitoare la starea de sănătate, de la întrebări precum “Cum să interpretez rezultatul acestor analize de sânge?”, “Am uitat să îmi iau medicamentația la timp, cum trebuie să procedez?”, până la “Pot fi următoarele simptome semnele unei infectari cu coronavirus?”.
Totodată, asigurarea de sănătate Allianz-Țiriac oferă acces la consultații și investigații medicale în peste 1.200 de clinici din București și în țară, și la stat și la privat.
Pachetele de asigurare pot fi personalizate în funcție de nevoi, iar costurile pe care le Allianz-Țiriac le preia în cazul spitalizării și intervențiilor chirugicale variază de la 10.000 lei până la maximum 100.000 de lei pe an. În plus, cei care dețin o astfel de asigurare au acces la a doua opinie medicală, dacă nu sunt siguri de diagnosticul sau de tratamentul primite.
Toate detaliile asigurării de sănătate sunt disponibile pe www.allianztiriac.ro sau la consultanții de vânzări Allianz-Țiriac.