România se promovează în Franța: Ministerul Turismului a început o campanie de marketing pe străzile din Paris. Imagini cu unele dintre cu cele mai cunoscute destinații turistice din țara noastră au fost afișate pe peste 100 de panouri stradale de mari dimensiuni, iar mai multe autobuze turistice au fost colantate.
În perioada 6-12 septembrie, două imagini reprezentative pentru țara noastră – mai exact cu Transfăgărășan și cu Mănăstirea Sucevița – au fost afișate pe 103 panouri publicitare pe străzile din Paris.
Iar până pe 26 septembrie, pe 17 autobuze turistice care merg în cele mai vizitate locuri din capital Franței, este afișată imaginea castelului Peleș din Sinaia.
„Lăsați-vă surprinși de România!” – pe străzile din Paris, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a lansat o campanie de promovare a României 🇷🇴 ca destinație turistică în Franța 🇫🇷, cu accent pe patrimoniul cultural și natural, și proximitatea țării noastre
©MEAT pic.twitter.com/W2fUmiSWOx— Ambassade de 🇷🇴 Roumanie en 🇫🇷 France (@RoumanieFrance) September 19, 2023
Fotografia cu Transfăgărăşanul a fost selectată pentru componenta de natură, acesta fiind considerat unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume. Iar Mănăstirea Suceviţa a fost înscrisă în patrimoniul mondial al UNESCO.
Bugetul campaniei a fost de peste 100 de mii de euro
Ministerul Turismului estimează că panourile au fost văzute de peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii. Un panou fost așezat pe celebrul bulevard Champs-Elysees.
Autobuzele turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.
Sursa foto: Facebook / Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului
Citește și: ANAF va impozita 70% din veniturile nejustificabile de la 1 iulie 2024 | AUDIO