Andreea Esca și redacția A List Magazine adună încă din luna martie dorurile românilor, prin intermediul unei campanii pornite pe Instagram sub hashtagul #miedorde și #miedor.
Primul dor a fost împărtășit, în luna martie, de Andreea Esca, prin intermediul unui mesaj viralizat rapid.
”Știm că trecem cu toții printr-o perioadă dificilă. Izolarea în scopul protejării personale și a celor din jur aduce cu sine limitarea libertății de a fi aproape de persoane sau locuri dragi, de a pune în practică activități sau obiceiuri fără de care nu vedeam posibilă viața până acum. Așadar, ne-am alăturat și noi campaniilor internaționale de susținere și încurajare a celor aflați în izolare și am pus întrebarea: De ce vă este cel mai dor în această perioadă?” – este mesajul care a dat startul unei campanii care a adunat peste 1000 de doruri reunite sub #miedor și peste 100 sub #miedorde.
De sărbători, la Europa FM aducem toate gândurile și dorurile împreună! Pentru că #1suntemtoti!