Michelle Obama se implică în lupta statului american împotriva obezității – fenomen care afectează o treime dintre adulți din țară.
Prima Doamnă a Statelor Unite va anunța astăzi schimbari în etichetarea produselor alimentare.
Scopul autorităților este să-i ajute pe americani sa facă alegeri mai sanatoase atunci când își cumpără alimentele și astfel sa invinga obezitatea.
Principiul de bază este foarte simplu: atunci câan cetățenii intră în supermarket și cumpara un produs să știe dacă este bun pentru familie – susține Michelle Obama intr-un comunicat de presa.
Noul sistem de etichetare pus la punct de Agentia Produselor alimentare si medicamentelor din Statele Unite, nu a fost revizuit decât o singură data de la inceputurile sale, in 1994.
Actualizarea respectivă va cuprinde aproximativ 700.000 de produse.
Etichetele vor cuprinde informatiile știintifice cu privire la legăturile dintre alimentație si boli cronice, cum ar fi obezitatea și maladiile cardiovasculare.
Etichetele vor fi, de asemenea, mai bine concepute pentru a scoate în evidență informatii cheie – cum ar fi numărul de calorii si marimea porțiilor.