Napolact a lansat în această toamnă un nou PET mai prietenos cu mediul pentru formatul de “On the Go”, 330g: petul este acum transparent și în plus s-au înlocuit vechile etichete fabricate din PVC, cu unele noi, mult mai prietenoase cu mediul, din material PET. În plus aceste etichete acum se pot dezlipi mult mai ușor, datorită deschiderii speciale „Unzip”. Astfel, Napolact a dat startul campaniei „Reciclează și lasă în urma ta o natură curată” prin care consumatorii sunt încurajați să recicleze.
Noul PET este 100% reciclabil, iar eticheta și capacul sunt produse din materiale „prietenoase cu mediul”, toate putând-se colecta în același container galben.
Lansarea acestor noi ambalaje vine cu un mesaj educațional privind reciclarea corectă a recipientelor ce poate fi găsit atât pe produs, cât și pe site-ul Napolact.ro.
Instrucțiunile de reciclare sunt: Savurează Napolact – Dezlipește eticheta – Pune capacul la loc – Aruncă în containerul galben.
Până în anul 2025, compania își propune ca 100% din PET-urile Napolact să fie concepute pentru reciclare sau reutilizare. Planul este ca, până în anul 2050, 100% din ambalajele FrielsandCampina să fie produse din materiale reciclate sau reutilizate. De asemenea an de an, Napolact își propune să aibă acțiuni constante prin care să inspire și să motiveze consumatorii, dar și autoritățile să se concentreze constant pe procesul de reciclare.
Despre planurile Napolact am povestit la Europa FM, în Misiunea Verde, cu Anca Roman, Corporate Affairs & Communication Manager FrieslandCampina:
Pentru implicarea Napolact, Misiunea Verde oferă Medalia Verde!