Confidenţialitate

McDonald’s și KFC marchează simbolic Unirea de Ziua Națională

De 1 Decembrie, pentru prima dată în lume, două branduri pe o piață extrem de competitivă își dau mâna și mărturisesc fiecare ce admiră la celalalt. McDonald’s și KFC au postat azi pe paginile de Facebook doup imagini în care ”recunosc” câte un produs emblemantic al concurenței.

„Buni și cu sosul vecinului KFC 😋 #TraiascaCapraVecinului” este postarea McDonald’s.

„Fanilor noștri care preferă cartofii McDonald’s Romania lângă puiul crocant de la KFC, le spunem #TraiascaCapraVecinului”, spune postarea KFC.

Momentul este unul istoric în viața celor două branduri, nu doar în România.

În 2015, în US, Burger King a provocat McDonald’s să facă împreună un Burger al Pacii. McDonald’s a refuzat propunerea, dar iată că o face în România, în ziua în care românii sărbătoresc 100 de ani de la Marea Unire. Cele două branduri își declară reciproc admirația în social media cu scopul de a-i inspira pe români să dea invidia pe admirație și să vadă mai ales reușitele celor la care se raportează zi de zi.

Pe 6 noiembrie, Pressone a demarat o campanie anti-invidie #TraiascaCapraVecinului, dăruind cinci statui către cinci instituții media pe care le admiră: Europa FM pentru conținutul echilibrat, PRO TV pentru că ne inspiră să gândim liber, HotNews pentru că aduc mereu primii știrile verificate, Times New Roman pentru că fac haz de necaz și Recorder pentru curajul de a paria pe video jurnalism.