Un tânăr din Brașov a păgubit mai multe hoteluri din Baia Mare după ce s-a dat drept angajat al companiei Tarom și s-a cazat la diferite unități hoteliere de la care a plecat fără să achite.
Bărbatul în vârstă de 34 de ani își face mai întâi rezervare prin telefon apoi se prezintă la recepția hotelurilor îmbrăcat în uniformă cu inscripția companiei.
Se legitimează cu actul de identitate, spune că este copilot și că dorește o rezervare pentru câteva zile.
Reprezentanții unităților hoteliere din Baia Mare susțin că tânărul are cam aceeași modalitate de acțiune.
După ce s-a cazat servește micul dejun, peste noapte golește minibarul din cameră, face și alte comenzi la restaurant, iar dimineață când să achite notă de plata găsește diverse pretexte, cum că nu i-au intrat încă banii pe card sau că se va prezența altcineva să plătească contravaloarea serviciilor.
La unul dintre hotelurile prejudiciate și-a lăsat geamantanul că să pară mai credibil, însă la verificare, acesta era gol. Mai mult bărbatul a plecat cu tot cu cheie și a lăsat-o la un alt hotel.
Managerii unităților de cazare au început să își trimite emailuri de avertizare unii către alții, că urmare la un hotel a fost refuzat, iar la un altul a fost evacuat.
Până acum bărbatul din Brașov a prejudiciat patru hoteluri din Baia Mare cu aproape 5.000 de lei.
Doi dintre administratorii de hoteluri au depus plângere la Poliție și așteaptă că oamenii legii să dea de urmă celui care i-a prejudiciat.
Polițiștii susțin că bărbatul a fost identificat și că un procuror a preluat cazul.