Confidenţialitate

Mamaia are un nou clip de promovare. A costat 10.000 de euro – VIDEO

După lansarea în 2014 a filmului oficial al staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă, Asociaţia Litoral – Delta Dunării a pregătit o nouă versiune a acestuia, ce va fi lansată în februarie 2017, la Târgul de Turism al României.

Filmul este finanţat din bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă, şi va fi folosit pentru promovarea staţiunii la târgurile interne şi externe la care vom participa, precum şi la evenimentele pe care le vom organiza sau la care vom fi parteneri.

De asemenea, filmul va fi preluat si promovat pe site-urile proprii de către hotelieri, agenţii de turism, ambasadele României în străinătate etc.

Horia Tecău, primul Ambasador al staţiunii Mamaia, va fi cel care va spune în acest film „Welcome to Mamaia!”

Clipul a fost filmat timp de trei luni, cu camere performante şi drone.

În numai trei zile, de când a fost urcat pe internet, clipul a reușit să adune aproape 35.000 de vizualizări şi sute de like-uri.