57% dintre piloți recunosc că au ațipit în timpul unei curse interne, iar procentul crește la 70% pentru cursele internaționale. De asemenea, o cincime dintre piloții care au susținut că nu au adormit niciodată la manșă au precizat că au cunoștință de cel puțin un coleg care a adormit pe o cursă internă, iar 15% cunosc cel puțin un coleg care a adormit pe o cursă internațională.
Același studiu identifică orarul neregulat drept principala problemă cu care se confruntă piloții brazilieni. Printre cei mai obositori factori pentru ei, pilotii enumeră cursele de noapte, zilele lungi de muncă în care operează mai multe curse și faptul că dispun de prea puțin timp de odihnă între curse. Pilotii brazilieni lucrează, în medie, câte patru nopți consecutive. Alte studii din domeniu indică faptul că riscul de producere a unui accident în cazul zborurilor desfășurate de același pilot în patru nopți consecutive crește cu 36% față de cazul în care respectivul pilot ar desfășura o singură tură de noapte.