ING a anunțat, prin intermediul paginii sale de Facebook, că a lucrat astfel încât până la finalul zilei de luni să soluționeze toate sesizările în cazul plăților dublate și să reîntoarcă în conturile clienților banii care au fost retrași dintr-o eroare.
”Toate tranzacțiile au fost corectate și sumele reglate până la ora 21.00”, au transmis reprezentanții ING, care precizează că erorile în sistemul ING au apărut luni în jurul orei 14 și au vizat tranzacțiile făcute de unii clienți pe 5 și 6 octombrie.
”O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi (n.r. luni) tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operațională, în care unele fișiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii și sisteme ING.
Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului și vă asigurăm că toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create și vrem să știți că suntem la curent cu toate sesizările voastre”, au transmis aseară reprezentanții ING România înaite să confirme rezolvarea problemelor.
La această oră, toate serviciile ING apar ca funcționale și în rețelele sociale nu au mai apărut clienți care să indice probleme legate de o dublă procesare a plăților.