Confidenţialitate

ING a dublat tranzacțiile făcute de clienții băncii

ING anunță pe site-ul său că ”o parte din tranzacțiile cu cardul efectuate în datele de 5 și 6 octombrie au fost dublate. Situația va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine”.

La această oră, call-centerul ING este blocat de apelurile numeroșilor clienți care încearcă să obțină informații despre problemă. Unii clienți reclamă pe rețelele sociale că au rămas chiar și fără bani în conturile lor ING, din cauza tranzacțiilor care au fost dublate dintr-o eroare.

În afară de anunțul publicat pe site-ul ING, nu există în acest moment un alt mesaj al băncii care să explice modul în care a apărut problema și dacă clienții ING ar trebui să urmeze vreo procedură specială pentru a se asigura că-și recuperează banii.

În răspunsurile oferite la mesajele publicate pe pagina de Facebook a băncii olandeze, reprezentanții acesteia precizează că ”Nu avem un termen exact, lucrăm să rezolvăm în cel mai scurt timp”.