Între 15 și 18 noiembrie, la Centrul Expoziţional Romexpo, are loc Târgul de Turism al României.
Peste 210 companii din 16 ţări îşi vor expune ofertele.
Agenţiile de turism au pregătit mii de pachete de vacanţă, cu reduceri de până la 50%. Acestea cuprind oferte de turism cultural, rural sau de business, de tratament, destinaţii exotice, croaziere sau turism de aventură.
Este a 40-a ediţii a Târgului de Turism al României.
Din totalul firmelor care își prezintă ofertele 17% sunt firme din străinătate, respectiv din 16 țări: Albania, Bulgaria, Chile, Cuba, Cehia, România, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Luxemburg, Republica Moldova, Palestina şi Serbia.
Timp de patru zile, vizitatorii vor avea ocazia să se informeze şi să aleagă vacanţele sau călătoriile care se pliază cel mai bine pe bugetele şi stilul lor de viaţă, către destinaţii precum: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, India, Iordania, Palestina, Tanzania.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, de două ori pe an, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi cu sprijinul: Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).
Preţul biletului de intrare este de 20 lei. Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită.