Metroul din Drumul Taberei a fost inaugurat cu fast, marți.
Evenimentul a fost încă un prilej de promisiuni.
Totuși, nu s-a amintit faptul că deschiderea liniei de metrou s-a făcut cu o întârziere de cinci ani.
Ministrul Transporturilor spune acum că linia se va extinde cu încă 6 stații pe secțiunea Eroilor – Universitate – Piața Iancului și, mai mult, ca vom avea, cândva, și metrou catre aeroportul Otopeni:
La rândul său, Klaus Iohannis a subliniat că avem nevoie de infrastructură modernă pentru care există bani europeni.
Președintele a spus că magistrala M5 este „cea mai mare realizare de acest tip, de tip metrou, din România”, după Revoluție, dar risca să devină “un fel de legendă, o legendă a amânărilor”.
De la primele săpături ale utilajelor „Varvara” şi „Filofteia”, care au făcut primele tuneluri în 2013, până la „Urmează stația Drumul Taberei” au trecut ani buni.
Mai mulți decât a durat construcția Transfăgărșanului, realizat la inițiativa lui Nicolae Ceaușescu între 1970 – 1974, dar și mai mulți decât a durat realizarea barajului Vidraru, unde lucrările au fost de 5 ani începând din 1965.