IKEA a prezentat presei din România catalogul produselor care se vor găsi în magazinul din București, începând cu 1 septembrie. Jurnaliștii prezenți la lansare au avut însă parte de o prezentare neconvențională a catalogului IKEA 2015. Reprezentanții presei au fost invitați să se lege la ochi și să își imagineze o zi din viața unei familii care, desigur, își face cumpărăturile la IKEA. În timp ce din difuzoare se auzea povestea acestei familii, organizatorii s-au plimbat printre invitați pentru a-i ajuta să aibă aceleași senzații precum eroii povestirii. Au sărit în paturi pentru a testa mobila, i-au acoperit pe jurnaliști cu pături atunci când ‘familia IKEA’ a mers la culcare sau le-au dat să miroasă cafea atunci când eroii poveștii se aflau la micul dejun.
Întreaga poveste a vrut să sugereze tema de anul acesta a catalogului IKEA: ‘Aici încep zilele bune și nopțile liniștite’. Coperta prezintă imaginea unui dormitor, privit de-a lungul unei zile, de la răsărit la apus, iar pe fundal un peisaj citadin care s-ar putea regăsi oriunde în lume.
Reprezentanții IKEA au anunțat că în ceea ce privește aplicația IKEA Catalogue, aceasta are la opțiunea de realitate augmentată peste 300 de produse. Opțiunea permite utilizatorilor sa vadă cum s-au potrivi un produs în decorul deja existent al casei.