Compania energetică Hidroelectrica și-a lansat astăzi aplicație de mobil. Mult-așteptată de clienții companiei, aceasta va permite plata facturilor și transmiterea indexului. Utilizatorii reclamă deja primele erori. Platforma a fost promisă încă de acum câteva luni, când clienții s-au confruntat cu numeroase probleme – facturile au fost emise cu întârizeri de șase luni.
Aplicația companiei de stat Hidroelectrica se numește iHidro și este disponibilă atât pe sistemele de operare Android, cât și pe cele IOS. Clienții reclamă și primele erori. De exemplu, în urmă cu puțin timp aplicația putea fi instalată pe telefonul mobil, însă erablocată, funcționalitățile sale fiind indisponibile.
Pe grupurile online de clienți Hidroelectrica oamenii se plâng că fie că nu își pot face cont, fie că nu au reușit să se logheze.
Există și persoane care spun că aplicația funcționează. Aplicația, mult așteptată de clienții companiei, le va permite acestora să își transmită indexul de consum și să-și plătească online facturile. Până acum, singura modalitate de plată era prin transfer bancar.
Încă din toamna anului trecut Hidroelectrica a avut unele probleme cu privire la emiterea facturilor. Unele au ajuns și cu întârzieri de șase luni. Probleme au fost remediate parțial, recent fiind emise facturile pentru lunile iulie și august.
Sursa foto: Arhivă personală
Citește și: Pionierii vaccinurilor cu ARN mesager iau premiul Nobel pentru Medicină