Ineditul grătar botezat „Iute şi furios‟ (eng. „Fast and Furious‟) a fost realizat cu ajutorul sponsorizării din partea lanţului de magazine Asda. Pentru crearea acestuia au fost luate în considerare părerile a 2.000 de clienţi ai companiei.
Persoana care s-a ocupat de designul grătarului este Oliver Boyd, în vârstă de 41 de ani din Essex, Marea Britanie. „Mi-a luat o săptămână, dar sunt foarte mulţumit de rezultatul final. Poţi să asculţi muzică, să ţii sticla de bere în siguranţă şi să îţi faci oricând vrei un selfie. Am vrut să creez ceva practic, dar şi distractiv, după preferinţele clienţilor noştri‟, a declarat bărbatul, citat de publicaţia „Daily Mirror‟.
Grătarul „Iute şi furios‟ mai are printre dotările sale şi lanterne, spoturi luminoase, neoane, desfăcător de sticle şi o ţeavă de eşapament.