Confidenţialitate

Fără drum la primărie. Clujenii pot sesiza orice problemă cu ajutorul aplicației My Cluj

Clujenii care au de trimis sesizări către primărie privind diferite probleme ale oraşului o pot face, de vineri, utilizând o aplicaţie specială, numită My Cluj.

Aplicaţia a fost realizată de primăria Cluj-Napoca și este gratuită.

Ea poate fi descărcată de pe dispozitivele de tip smartphone care folosesc sistemele de operare Android sau iOS.

De asemenea, aplicația este disponibilă și în varianta pentru desktop și poate fi accesată direct de pe site-ul oficial al instituţiei primariaclujnapoca.ro.

Sesizările trimise de cetăţeni ajung direct la funcţionarul din primărie care se ocupă de domeniul la care face referire sesizarea respectivă.

Mai exact, pentru a asigura o mai mare operativitate în soluționarea sesizărilor, aplicația My Cluj este integrată cu INFOCET – sistemul intern de management al documentelor, ceea ce înseamnă că sesizările ajung direct la Serviciul de specialitate din cadrul Primăriei responsabil cu soluționarea lor, de la care se va primi și răspunsul.

Recent primăria clujeană a mai lansat o aplicaţie, Cluj Parking, prin care sunt monitorizate peste 1300 de locuri de parcare din mai multe parkinguri din zona centrală, utilizatorii putând afla ce locuri sunt disponibile în aceste parcări.