Facebook a anunţat mai multe schimbări pentru platforma socială, vineri, în cadrul unei întâlniri informale avute la Bucureşti cu partenerii săi din România. Printre veştile bune oferite utilizatorilor din România se numără şi introducerea opţiunii de a transmite video live de pe orice tip de cont, opţiune disponibilă în scurt timp atât pentru toate tipurile de pagini cât şi pentru ceilalţi useri Facebook.
Oficialii celei mai populare platforme de socializare au anunţat la Bucureşti că în următoarele două săptămâni vor lansa treptat noi opţiuni şi îmbunătăţiri pentru zona de video, făcând referire inclusiv la o nouă aplicaţie în acest sens. Întrebaţi de echipa Europa FM despre planurile lor pe zona de video, oficialii Facebook au refuzat să comenteze mai mult pe acest subiect, insistând doar că în urmtătoarele săptămâni vor fi vizibile modificările la care se lucrează.
Facebook experimentează pe zona de realitate virtuală şi clipuri 360 de grade, precizând că din analizele pe care le-au făcut până acum clipurile video reuşesc să capteze mai uşor interesul utilizatorilor şi să crească interacţiunea cu aceştia.
În prezent sunt încărcate zilnic peste 20.000 de clipuri video în format 360 de grade pe Facebook, iar în ceea ce priveşte realitatea virtuală, de la lansare şi ăână acum au fost urmărite peste 1.000.000 de ore în acest format prin ochelarii de tip GearVR.
Veniturile reţelei de socializare Facebook au crescut în 2015 cu 44%, la 17,93 miliarde de dolari, şi au depăşit aşteptările analiştilor, în contextul în care numărul de utilizatori a urcat cu 14%, la 1,59 miliarde, în cea mai mare parte de pe dispozitive mobile.