Facebook va începe să permită companiilor să publice oferte de angajare, iar internauților să își depună aplicațiile pentru un post direct pe rețeaua de socializare, intrând astfel în concurență cu LinkedIn (grupul Microsoft), informează AFP.
Noua funcție este destinată în principal IMM-urilor. Potrivit rețelei de socializare, funcția a fost deja testată în unele părți din SUA și urmează să fie lansată la scară largă în următoarele săptămâni în restul țării și în Canada.
Într-un mesaj postat pe site-ul său , compania explică că internauții vor putea găsi locuri de muncă direct pe pagina de Facebook a companiei care le-a publicat sau adunate sub o nouă etichetă, creată special în acest sens de rețea. De asemenea, unele oferte “sponsorizate” ar putea apărea chiar în News Feed, așa cum se întâmplă deja în cazul reclamelor.
La fiecare anunț, va fi posibil să faceți clic pe un buton pentru a deschide un formular de aplicare la postul respectiv. Formularul va fi pre-completat cu informații colectate din profilul Facebook al utilizatorului în cauză, însă acesta va putea fi modificat de acesta înainte de a fi trimis către companie.
La rândul lor, companiile vor putea contacta persoanele care au aplicat la un post prin intermediul Messenger, aplicația de mesagerie instant a Facebook.