În următoarele săptămâni, Facebook va implementa pentru toţi utilizatorii un nou algoritm prin care se va face afişarea conţinutului în News Feed.
Postările prietenilor şi ale membrilor familiei vor avea prioritate, în defavoarea conţinutul publicat de companii şi publicaţii prin intermediul Facebook Pages.
Aşadar, ar trebui să ne aşteptăm la mai mult conţinut, în partea de sus a fluxului, de la persoanele pe care le cunoaştem.
Reprezentanţii Facebook explică cum vor fi alese aceste persoane. Un utilizator va vedea conţinutul de la toate persoanele pentru care a activat funcţia “See First”, dar şi de la utilizatorii cu care a interacţionat mai mult de-a lungul timpului.
Vicepreşedintele companiei, Adam Mosseri a scris într-o postare, că un nou algoritm, care va determina ceea ce văd utilizatorii, îi va ajuta să găsească informaţia care contează pentru ei.
Facebook a anunţat şi că nu va favoriza un anumit tip de surse sau idei şi că nu alege „despre ce subiecte lumea ar trebui să citească”.
Compania a făcut această precizare după ce, în acest an, a fost acuzată că cenzurează anumite expresii din secţiunea de trenduri. În acel caz era vorba de subiecte legate de Partidul Republican din SUA, al cărui candidat la preşedinţie ar putea fi Donald Trump, un personaj care nu este agreat de sectorul tehnologic din SUA.