Confidenţialitate

Facebook a ajuns la 2,6 miliarde de utilizatori în fiecare lună

În primul trimestru al anului 2020, Facebook a înregistrat 2,6 miliarde de utilizatori în fiecare lună.

Compania lui Mark Zuckerberg admite că s-a confruntat cu reducere semnificativă în cererea pentru publicitate, o situație care s-a stabilizat în prima parte a lunii aprilie.

Gigantul social media a raportat o creştere a venitului de 18% pentru primul trimestru, la 17,74 miliarde de dolari, şi un câştig net de 4,9 miliarde de dolari.

Compania a spus că numărul utilizatorilor activi ai Facebook a crescut cu 10%, la 2,6 miliarde, la nivel global. O creştere de aproximativ 100 de milioane în trimestru.

Numărul utilizatorilor activi într-o zi a fost în medie de 1,73 de miliarde, în luna martie, cu 11% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Misiunea noastră a fost mereu pentru a vă ajuta să fiţi conectaţi cu oamenii la care ţineţi. Când oamenii se bazează pe serviciile noastre mai mult ca oricând, ne concentrăm ca oamenii să fie în siguranţă, informaţi şi conectaţi”, a  transmis Mark Zuckerberg.

În 2020, Facebook urmăreşte să facă cel puţin 10.000 de angajări.

La finalul primului trimetru, compania avea 48.268 de salariaţi.

Compania Spotify Technology a anunţat, miercuri, că baza de abonaţi plătitori a atins pragul de 130 de milioane la nivel global.

Avansul este de 6 milioane de ascultători ai variantei “premium” în primul trimestru al anului, o cifră peste așteptări.

În fiecare lună, aplicația Spotify este accesată de 286 de milioane de utilizatori. Cei care preferă varianta fără plată sunt nevoiți să asculte reclame între cântece.

În ceea ce privește lichidităţile, Spotify dispune de 1,8 miliarde de euro.

Daniel Ek, CEO al companiei, a declarat pentru Reuters că producțiile de podcast originale ale Spotify au și-au sporit frecvenţa, fiind lansarte unele programe noi.