Confidenţialitate

Explicațiile Orange pentru lipsa serviciilor pentru mai mulți abonați

Orange a anunțat, în urmă cu puțin timp, care sunt motivele care au dus la întreruperea serviciilor pentru mai mulți abonați ai rețelei.

”Au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare”, a anunțat Orange, prin intermediul unui mesaj pe pagina de Facebook.

Pentru clienții Orange care reclamă în continuare probleme, consilierii operatorului de telecomunicații recomandă oprirea și repornirea telefoanelor: ”Serviciile de voce, date, precum și aplicațiile Orange funcționează în parametri normali. Le recomandăm celor care încă întâmpină probleme să închidă și să redeschidă telefonul. Mulțumim tuturor pentru răbdare și înțelegere”.