Postul de radio Europa FM este câștigătorul acestui val de audiențe, înregistrând cele mai mari creșteri ale numărului de ascultători – atât la nivel național (+267.400 ascultatori unic), cât și în orașele țării (+191.600 ascultatori unici), fața de perioada similara a anului precedent. Datele apar în Studiul Audienţei Radio (SAR), desfăşurat în perioada 22 aprilie – 11 august 2019, realizat de institutele de cercetare IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi Mercury Research.
Europa FM înregistrează cele mai mari creșteri ale cotei de piață, atât la nivel național, cât și urban, devenind cel mai ascultat post de radio privat din toate orașele țării pe parcursul întregii săptămâni (11+ ani, luni-duminică).
De asemenea Europa FM devansează Radio ZU în clasamentul general al cotei de piață, atât pe național cât și în mediul urban.
Europa FM se bucură de cea mai mare creștere a cotei de piață în București, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2018 (de la 6,5% la 9,2%), ocupând pentru prima oară în istoria recentă prima poziție în clasament, la egalitate perfectă cu Radio ZU, care este în scădere de audiență, de la 11,1% la 9,2%.
Pe publicul comercial din orașele României (18-49 ani, luni-duminică), Europa FM își consolidează poziția.
Europa FM ocupă locul 3 în mediul urban, cu o creștere procentuală a numărului de ascultători unici de 23% și cu cea mai mare creștere a cotei de piață față de perioada mai-august 2018, în timp ce în București asistăm la o creștere spectaculoasă a cotei de piațăbde la 5,6% la 9,4%.
Europa FM este astfel cel mai ascultat post de radio privat din București și din toate orașele țării! Mulțumim!
*Potrivit rezultatelor Studiului Audienţei Radio (SAR), desfăşurat în perioada 22 aprilie – 11 august 2019, realizat de institutele de cercetare IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi Mercury Research. Datele privind audiența radio au fost comunicate luni, 2 septembrie, de Asociaţia pentru Radio Audienţă.
Asociaţia pentru Radio Audienţă este constituită cu scopul de a reprezenta interese comune ale fondatorilor – societăţi de radiodifuziune, agenţii de publicitate şi agenţii de media – în cadrul procesului de măsurare a audienţei şi a cotelor de piaţă a posturilor de radio, prin procedura cadru stabilită de legea audiovizualului nr. 504/2002 sau prin alte proceduri similare care respectă standardele şi uzanţele recunoscute pe plan internaţional în domeniu.