Confidenţialitate

Europa FM a primit statutul de Superbrand în România

Distincție Superbrands, acordată brandului Europa FM, conform studiului de piață derulat de IPSOS în perioada februarie-aprilie 2021, în cadrul programului Superbrands România.

Europa FM a fost selectat și recunoscut ca Superbrand în România, în cadrul Programului Superbrands 2021-2022.

În cei 21 de ani de existență, Europa FM a câștigat încrederea ascultătorilor, fiind construit pe o serie de principii etice solide, la baza cărora întotdeauna a stat informarea corectă. Cu un format ce îmbină perfect muzica de calitate, veche și nouă, știrile obiective, echilibrate și imparțiale, dar și dezbaterile în direct pe diverse teme de actualitate, Europa FM a demonstrat că un brand de succes se poate construi într-un mod responsabil.

Statutul de Superbrand

Brandul Europa FM a devenit eligibil pentru statutul de Superbrand în baza studiului de piață derulat de IPSOS în perioada februarie-aprilie 2021, în cadrul programului Superbrands România. 30 de  profesioniști din industrii reprezentative au evaluat peste 1.850 de branduri din 65 de categorii și au decis lista scurtă a brandurilor intrate în etapa a doua de evaluare, respectiv cercetarea de piață în rândul consumatorilor. 1.500 de consumatori români au evaluat cele 1.039 de branduri calificate în urma votului specialiștilor din Consiliul de onoare al Programului Superbrands România, raportându-se la criteriile care stau la baza desemnării unui brand ca fiind eligibil pentru statutul de Superbrand, conform metodologiei aplicate la nivel global de către organizația internațională Superbrands: calitate, încredere și diferențiere în piață.

Statutul de Superbrand confirmă recunoașterea unui brand pe o piață, îi adaugă prestigiu și reasigură consumatorii sau partenerii de afaceri despre faptul că alegerea lor este corectă, din perspectiva unei reputații impecabile, construită constant și cu creativitate.

Europa FM, alături de alte 24 de branduri excepționale își spun povestea în volumul 10 al cărții Superbrands pentru România.

Derulată sub sloganul “Superbrands, The Braves”, această ediție este dedicată tuturor brandurilor curajoase, care au menținut atât standardele înalte de calitate, cât și încrederea consumatorilor, diferențiindu-se pe piață, în contextul pandemiei globale Covid-19. Performanța lor impecabilă într-o perioadă marcată de incertitudini și de schimbări majore, care au influențat semnificativ și preferințele consumatorilor, a inspirat titulatura de branduri curajoase, alăturată statutului de Superbrand, în cadrul acestei ediții speciale.

Pretutindeni în lume, Superbrands înseamnă înainte de toate, reputație: o valoare de brand ce câștigă imens în perioade economice și sociale critice, iar cele peste 500 de branduri validate prin vot, cu statut de Superbrand, în plină criză sanitară în România, confirmă acest adevăr. Le numim branduri curajoase, cel mai potrivit atribut pentru uriașa lor performanță de a menține reputația, într-o perioadă de atât de mare presiune. Suntem, în același timp, recunoscători acelor branduri care au acceptat invitația de a-și spune povestea în volumul cu numărul 10. Datorită lor, Superbrands continuă să facă istorie și în România, propunând pieței modele unice de branding. Felicitări tuturor brandurilor curajoase, Superbrands, the Braves, 2021!”, declară Cătălina Rousseau, Country Manager Superbrands România.

Branduri curajoase validate ca Superbrands în 2021

Cartea Superbrands pentru România – volumul 10 prezintă istoria și cultura de branding a 25 de branduri excepționale, aflate printre cele peste 500 de branduri, onorate în acest an cu statut de Superbrand, în baza criteriilor propuse de organizație, la nivel internațional.

Brandurile cu statut de Superbrand care își spun povestea succesului în ediția 2021 sunt: Allianz Tiriac, Avocatnet.ro, Bonduelle, Borsec, BMI Bramac, Catena, DHL, Electric Castle, Europa FM, Fashion Days, Garanti BBVA, Gerovital, IQOS, Medlife, Mobexpert, Olympus, Oral-B, Orange, Profi, Rompetrol, Scotch-Brite, Tymbark, Untdelemn de la Bunica, Vaillant, Visa. Ele oferă modele de cultură de branding, fapte interesante despre viața brandului și despre realizările remarcabile, la secțiunea „Lucruri pe care nu le știai”.

Cartea Superbrands 2021 – Volumul 10

Cartea Superbrands pentru România reprezintă, prin brandurile puternice intrate în fiecare program, un excepţional instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, putând fi considerată şi un purtător de imagine pentru România.

Ediția actuală cuprinde o prezentare detaliată a cercetării pe consumatori derulată de prestigiosul institut Ipsos, partener în programul pentru România, precum și informații și statistici din domeniul brandingului, mai puțin cunoscute publicului. Mai sunt incluse prezentarea succintă a celor 30 de membri ai Consiliului Onorific Superbrands și a celor 25 de specialiști denumiți în limbaj Superbrands „Brand Guardians”, precum și lista completă a tuturor brandurilor votate pentru statutul de Superbrand în piața locală, în 2021.

Superbrands în lume

În această perioadă au fost finalizate noile ediții Superbrands pentru: Austria, Bulgaria, Indonezia, Israel, Malaezia, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Singapore, Slovacia, Slovenia, Tailanda, Emiratele Arabe Unite, Ungaria și Marea Britanie, țara de origine a programului Superbrands, aflată acum la cel de-al 22 – lea volum Superbrands.

Organizaţie internațională independentă, Superbrands operează în 90 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 27 de ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea a peste 550 de volume “Superbrands” care omagiază cultura reputaţională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

Superbrands România

Prezentă în România din 2005, prin agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates, organizația Superbrands dezvoltă programe dedicate pieței românești și culturii de branding locale. Programele derulate până acum au inclus opt ediții Consumer Superbrands, în anii 2006, 2010, 2012, 2013, 2015, 2017, 2019 respectiv 2021, și două ediții Business Superbrands, în 2007, respectiv 2008, oferind peste 375 de modele de succes în branding și comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-a lungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands, peste 260 de specialiști și profesioniști în management, marketing, comunicare, branding și alte domenii. Mai multe informații despre programul Superbrands România sunt disponibile pe www.ro.superbrands.com

Despre BDR Associates: Fondată în 1995, agenția de comunicare strategică și relații publice BDR Associates este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a Grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel global. BDR Associates și-a extins activitatea în alte piețe, începând cu 2002, când a deschis prima agenție de comunicare în Republica Moldova. Au urmat proiecte desfășurate pe parcursul anilor, în alte piețe din Europa și din Asia Centrală. BDR Associates asigură servicii de comunicare strategică, public affairs și managementul crizei, traininguri specializate, comunicare corporatistă, branding, evenimente, dezvoltare creativă, digital PR, proiecte EU, monitorizări specifice și analize sectoriale, alte servicii pentru companii multinaționale sau antreprenoriale, instituții internaționale sau neguvernamentale, alte categorii de clienți, dezvoltând, în ani, parteneriate strategice cu diverse companii de consultanță din Europa și din alte zone ale lumii, devenind în timp o agenție lider al pieței de comunicare din regiune.

Mai multe detalii pe www.bdrassociates.com.