Programul „Deschide România“, pe care eMAG l-a lansat în urmă cu patru ani, le-a adus micilor antreprenori locali oportunitatea de a-și crește vânzările, accesând un canal de vânzare online și acces la jumătate de million de clienți unici, care le-au putut vedea zilnic produsele.
În prezent, sunt peste 2.000 de mici producători înscriși în program, din toate județele țării, care au vândut produse în valoare de aproximativ 30 de milioane de lei. Alături de micii producători, programul “Deschide România” poate fi accesat de ONG-uri cu activități de producție din care se autofinanțează și PFA-uri care realizează produse meșteșugărești.
Pentru a fi eligible, cifra de afaceri a acestora nu trebuie să fie mai mare de 500.000 de lei în anul fiscal anterior și trebuie să producă exclusiv în România. De asemenea, produsele alimentare, fiind perisabile, nu sunt acceptate spre comercializare.
Partenerii eMAG înscriși în program beneficiază de un sistem de comisionare, după cum urmează: doar 5% pentru produsele din divizia hardlines (precum electronice, electrocasnice, unelte, articole sportive) și 10% pentru produsele din diviza softlines (fashion, bijuterii, jucării ori cosmetice), iar ONG-urile nu plătesc comision.
Sellerii “Deschide România” beneficiază de toate avantajele pe care le oferă platforma eMAG Marketplace: suport prin Mesagerie, account manager gratuit în primele 3 luni sau accesul la Account Partners, prin care, pentru doar 199 lei lunar, sellerii au un consultant dedicat. De asemenea, selleri au acces la toate programele Fulfilment by eMAG și eMAG Genius, promovare în toate campaniile umbrelă sau prin eMAG Ads. Toate produsele înscrise în program sunt etichetate în site cu logo-ul specific „eMAG Deschide România”, pentru ca vizitatorii platformei să identifice mai ușor produsele fabricate în România.