eMAG Ads – Cum să crești șansele ca un client să finalizeze comanda online
eMAG Ads este prima aplicație prin care orice seller eMAG Marketplace își poate crea propria campanie Pay per Click, de promovare a ofertelor sale, care devin astfel mai vizibile în paginile cu produse din aceeași categorie, crescând vânzările.
Promovarea prin intermediul eMAG Ads a produselor noi poate genera primele vizualizări și chiar primele vânzări, iar în cazul produselor care au deja rata de conversie bună, volumele vândute vor crește, iar costul pe vânzare va fi mult redus.
eMAG Ads oferă libertate sellerilor și puterea de a decide cu strategia de promovare: de la costul pe click (valoarea recomandată e de 25 de bani) până la setarea bugetului zilnic și a produselor promovate, dar și posibilitatea de a opri oricând o campanie sau de a o modifica.
Cu serviciul eMAG Ads, sellerii din platforma eMAG Marketplace își pot crea campanii personalizate, selectând durata, produsele în funcție de brand, categorie, noutate sau orice alt criteriu, protejându-se prin setarea bugetelor zilnice. Fiecare seller poate cumpăra – cu cardul – credit eMAG Ads printr-un click din platforma eMAG Marketplace.
Produsele promovate prin intermediul acestui serviciu apar în zone vizibile în paginile de produs similare, trezind interesul clienților dornici de a compara ofertele înainte de a lua decizia finală de achiziție.
Creditul poate fi cumpărat oricând, fiind valabil un an de zile. Dacă sellerul nu consumă tot creditul până la expirarea termenului, eMAG îi va returna diferența rămasă.
Câștigă, prin tragere la sorți, un credit eMAG Ads, în valoare de 2.000 de lei, valabil timp de 6 luni:
Înscrie-te la concurs și răspunde la întrebarea „Cum se numește cel mai nou tool de promovare dezvoltat de eMAG pentru selleri?”
Felicitări! Câștigătorul concursului este Spanu Mircea.