Pandemia provocată de noul coronavirus a dus la schimbarea comportamentului consumatorilor, iar cumpărăturile online au cunoscut o creștere accelerată. Însă nu toți comercianții care dispun și de magazine online au avut vânzări mari.
Așa cum știți, ne-am propus să-i auzim pe oamenii din spatele afacerilor de succes, cei care au avut idei de business, dar și curajul să intre în Marketplace, sesizând momentele cheie care le-au transformat afacerile.
Karla Popa Balint este administrator al societății „Ka and Ma Trading”, care comercializează saltele, perne și toppere.
În martie anul trecut, magazinele care îi comercializau produsele se închideau, afectate de restricțiile impuse de pandemie, iar viitorul companiei era incert.
Cu toate că dispunea de câțiva ani de un site propriu, în aprilie 2020 a decis să intre pe eMAG Marketplace în calitate de seller. A listat aproximativ 2.000 de produse, iar vânzările sunt peste așteptări.
Însă relația Karlei Popa Balint cu eMAG e mult mai veche și ne-o va spune chiar ea.
Pentru că – ce poate fi mai inspirațional pentru un antreprenor decât să asculte povești reale ale celor care au pornit pe un drum construit și consolidat și pe care trebuie doar să aibă curajul să pășească?
Interviu cu Karla Popa Balint, administrator al societății Ka and Ma Trading: