Eurotunnel se pregăteşte pentru epoca post-Brexit cu un rebrand corporativ, compania care exploatează tunelul de sub Canalul Mânecii fiind redenumită Getlink, scrie The Guardian.
Compania franceză, care operează tunelul de pe Canalul Mânecii, a ales un nume anglo-saxon pentru a “marca trecerea grupului într-o nouă epocă interesantă pentru infrastructura de transport”.
Cu toate acestea, schimbarea numelui va fi numai la nivel de grup.
Un purtător de cuvânt a declarat că schimbarea este necesară deoarece grupul deţine şi alte companii în afara tunelului, printre care Europorte, care se ocupă cu transportul de marfă sau ElecLink, o linie electrică proiectată pentru conectarea reţelelor naţionale franceze şi britanice.
Un purtător de cuvânt a confirmat că directorii înşişi au venit cu noul nume, aprobat în unanimitate de comisia Anglo-Franceză a companiei.
“Este vorba despre ”Get” (a lua ceva) şi despre ”Link” (legătură). Nu e fantezie, nu e nimic inventat. Este o denumire foarte anglo-saxonă – şi o mare parte din baza noastră de clienţi şi baza de investitori este anglo-saxonă “.
Purtătorul de cuvânt a spus că noul nume va permite atât companiei cât şi investitorilor să “nu se mai gândească la trecut şi să înceapă să se gândească la viitor într-un mod pozitiv”.