Influenceri, lider al unul clan interlop, extremiști de dreapta, reprezentanți ai cultelor religioase sunt printre cei care au ajutat la susținerea campaniei lui Călin Georgescu pe rețelele de socializare, se arată în documentul Direcției Generale de Protecție Internă desecretizat miercuri seară de șeful statului. Jurnaliștii i-au solicitat lui Călin Georgescu un punct de vedere în legătură cu documentele făcute publice de Klaus Iohannis. Deocamdată acesta nu ne-a fost oferit.
Călin Georgescu, fotografiat recent în prezența lui Eugen Sechila, lider al mișcării neo-legionare din România care organizează aceste tabere paramilitare legionare
Unii dintre susținătorii campaniei implicați în promovarea și cumpărarea de voturi sunt exponenți ai mediilor extremiste de dreapta, infracționale și ai cultelor religioase, implicate anterior în promovarea unor narative pro-ruse, antisemite, anti NATO sau împotriva Ucrainei, arată documentul Direcției Generale de Protecție Internă.
Printre ei – un fost luptător în legiunea străină, extremist de dreapta și ultranaționalist care organizează tabere paramilitare unde – printre obiective radicalizarea tinerilor, chiar a minorilor, pentru acțiuni contrare ordinii de drept.
Călin Georgescu a fost fotografiat recent în prezența lui Eugen Sechila, lider al mișcării neo-legionare din România care organizează aceste tabere paramilitare legionare.
Liderul unui clan interlop a condus o campanie de promovare pe TikTok a candidatului
Revenind la documentul desecretizat, acesta mai arată că liderul unui clan interlop a condus o campanie de promovare pe TikTok a candidatului și a incintat la manifestații de protest după primul tur cu mesajul că alegerile sunt fraudate.
În urma unor acțiuni de contraspionaj au fost obținute date certe că mai multe persoane din România urmăreau să inițieze acțiuni care să afecteze suveranitatea statului.
Influenceri cooptați printr-o cerere de servicii de publicitate de o companie acum fantomă. Tariful pleca de la 400 de lei pentru 20.000 de followers. Majoritatea influencerilor nu au știut că promovează un anume candidat
Cât privește influencerii folosiți să promoveze campania prezidențială, aceștia au fost cooptați printr-o cerere de servicii de publicitate, de o companie – acum fantomă – iar tariful pleca de la 400 de lei pentru 20 de mii de followers. Oferta de colaborare a fost disponibilă timp de trei zile. Ulterior, compania nu a mai fost de găsit.
Majoritatea influencerilor nu au știut că promovează un anume candidat.
DOCUMENT DGPI din CSAT, DESECRETIZAT
Sursa colaj foto: DOCUMENT OFICIAL
Citește și: Klaus Iohannis a declasificat documentele prezentate în ședința CSAT. DOCUMENTE FOTO