CEO-ul companiei Walt Disney Co., Bob Iger a anunțat că noua aplicație va fi lansată la sfârșitul anului 2019. Noua platformă va fi concentrată pe calitatea conţinutului, mai degrabă decât un joc al volumului de conţinut. Prin această mișcare, Disney ţinteşte piaţa dominată de Netflix, cu servicii de streaming şi aplicaţii, potrivit The Street. „Pentru acest conţinut simţim că nu trebuie nici măcar să ne apropiem de volumele Netflix, datorită valorii brandurilor noastre şi valoarea programelor specifice pe care le vom include”, adaugă Bob Iger.
Mutarea către această piaţă va deveni mai evidentă în 2019, când Disney va încheia tranzacţiile în derulare şi va folosi avantajul brandurilor deja existente precum Pixar, Marvel, Disney, Lucasfilm, ESPN şi alte active pe care le preia prin achiziţia 21st Century Fox.
„Asta nu sugerează în niciun fel că Netflix nu este în jocul calităţii. Există multă calitate acolo, dar de asemenea mizează mult şi pe volum”.
Iger spune că preţul subscripţiei va reflecta conţinutul limitat în comparaţie cu Netflix.