Confidenţialitate

Discovery Channel România a avut parte de o creștere a audientei și a cotei de piață în noiembrie

Discovery Channel România a avut parte de o creștere uriașă a audientei și a cotei de piață în noiembrie. In aceasta luna, televiziunea a înregistrat o creștere cu 41% a ratingului și cu 33% a cotei de piață, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, respectiv +24% rating și +11% cota de piață, comparativ cu luna precedentă (octombrie). Această creștere a făcut ca noiembrie să fie cea mai bună lună din punct de vedere a audientei in 2020 și a doua cea mai bună lună din ultimii cinci ani. Această performanță a consolidat pozitia de lider a Discovery Channel în prime time din august si pana in prezent, în categoria televiziunilor cu emisiuni inspirate din realitate.

”Popularitatea aceasta se datoreaza in mare parte strategiei de continut, printre emisiunile preferate de romani fiind: Mașini pe alese: Modele de vis; Test de supraviețuire în doi; Comori arhitecturale recuperate; Alaska: Ultima frontieră și O nouă șansă în sălbăticie. Aceasta diversitate de emisiuni a ajutat si la atragerea unui segment nou de public din categoria 25-34 de ani, care a crescut cu 70%. In plus, 44% dintre spectatorii Discovery Channel din România provin din randul populației cu studii superioare”, transmit reprezentații postului de televiziune.