Anul acesta, Hochland România sărbătorește 25 de ani de când a achiziționat prima fabrică în țara noastră, cea din Sighișoara.
Cu acest prilej, în perioada aprilie – iunie, Hochland România are o campanie de comunicare la nivel național, în cadrul căreia ne-am luat misiunea de a încuraja oamenii să ia masa mai des împreună cu cei dragi.
Sloganul special dezvoltat cu ocazia aniversării celor 25 de ani, “Bucuria gustului împreună”, evidențiază ingredientul secret care transformă o simplă masă într-un moment special: împreună.
Pașii pe care i-a urmat până aici:
1998: Ia naștere Hochland România prin achiziționarea fabricii de la Sighișoara, unde începe să producă Brânză Topită.
1999: Achiziționează Fabrica de la Sovata și începe să producă cașcaval.
2001: Creează piaţa de creme de brânză în România, prin lansarea mărcii Almette.
2008: Lansează un nou produs: Telemeaua Hochland.
2016: Lansează un nou sortiment pentru consumatori: Brânză Praid – o brânză maturată în salina Praid cu un gust complex și o aromă plină de caracter.
2018: Redefinește comunicarea într-o nouă filosofie de brand, în care pune mai mult accent pe valorile și pe calitatea produselor din portofoliu.
2019: Reinventează Brânza Praid, integrând-o în gama Atelier, care se îmbogățește cu un nou sortiment: Atelier Brânză Cremoasă. De asemenea, lansează gama Mărgele de Brânză, care a devenit un adevărat succes în rândul consumatorilor.
2020: Chiar și în contextul pandemiei, continuă alături de Fundația Regală Margareta a României misiunea pe care și-a asumat-o, aceea de a oferi sprijin seniorilor vulnerabili prin proiectul „Generații”.