Un proverb spune că binele se face în liniște. Noi credem altceva. Că binele trebuie popularizat pentru ca mai multă lume să afle despre inițiativele cu impact în comunitate și că binele făcut de tine poate influența mulți alți oameni să facă la fel.
Asta cred și cei de la E.ON România, care au dat startul unei noi ediții a campaniei „Dăruieşte Lumină”, prin intermediul căreia oferă 500.000 kWh de energie bună, care vor ajunge la 5 instituții din România. Cei care vor hotări însă ce cantitate ajunge la fiecare instituție sunt însă românii prezenți pe rețelele sociale, care sunt invitați să urmărească episoadele video din cadrul campaniei pe Facebook, TikTok și Instagram.
Ce trebuie să faci pentru a contribui? Fiecare comentariu de încurajare, apreciere a respectivei postări sau redistribuire a conținutului dedicat echivalează cu 50 kWh, energie pe care fiecare utilizator o poate dona instituției pe care o va susține, fără să îl coste nimic. Poți oferi lumină unuia sau mai multor beneficiari ale căror povești sunt prezentate pe conturile „Dăruiește Lumină”.
Cea de-a noua ediție a campaniei „Dăruiește Lumină” se derulează în perioada 6 – 16 aprilie 2022, iar cantităţile de energie oferite vor fi scăzute din factura de energie electrică sau gaze naturale a instituţiilor beneficiare.
Începând cu anul 2015, până în prezent, E.ON a oferit prin intermediul acestei campanii 1.750.000 kWh energie pentru 66 de instituții și 3.300 de familii nevoiașe.
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 18 ani. Companiile din cadrul grupului, Delgaz Grid, E.ON Energie România și E.ON Asist Complet desfășoară activităţi de distribuţie, de furnizare energie și soluţii energetice, respectiv tehnice pentru circa 3,4 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit peste 2,1 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3 miliarde de euro.