Videoclipul publicitar se numește ‘Faceți-o pentru Danemarca!’
Campania subliniază că, mai puțini danezi înseamnă mai puțini oameni care să vină în ajutorul populației îmbătrânite și mai puțini cumpărători.
În spotul publicitar de 2 minute se succed imagini cu spații de joacă goale și fețe de bătrâni singuratici.
Scandinavia întunecată și deprimantă apare în contrast cu Orașul Luminilor, unde o pereche de tineri este veselă în fața Turnului Eiffel sau face câțiva pași de dans în fața cabaretului Moulin Rouge.
‘Faceți cunoștință cu Emma. Este daneză, dar, chiar dacă s-a născut și a crescut în Danemarca, a fost concepută la Paris. Chiar aici, în această cameră de hotel’.
Tot în videoclip se precizează și că 10 la sută din populația țării a fost concepută în timpul concediilor. Vă recomandăm concedii și vacanțe într-un oraș romantic pentru salvarea viitorului Danemarcei, spune grupul în clipul publicitar.
În prezent, rata natalității în Danemarca este cea mai scăzută din ultimii 27 de ani.