Confidenţialitate

Cresc vânzările la pește cu 20% în postul Crăciunului

Vânzările de peşte de pe piaţa din România vor creşte cu circa 20% în postul Crăciunului, arată estimările din sector.

În aceleaşi şase săptămâni ale postului Crăciunului din anul anterior (15 noiembrie – 25 decembrie), consumul de peşte a consemnat un salt de circa 30%. 

Procentajul din 2017 este pus pe seama creşterii preţurilor din cauza inflaţiei, precum şi a avântului economic înregistrat în ultima perioadă în Europa Occidentală, pentru că au crescut prețurile pentru produsele premium de import.

Printre cele mai cumpărate soiuri de pește sunt: somonul, macroul, merluciul și codul, cât și soiuri din producția autohtonă precum: crapul, păstrăvul, sângerul, carasul sau novacul.

De asemenea, vânzări crescute în această perioadă se înregistrează şi pentru peştii de acvacultură din zona Mediteranei, precum doradă, lupul de mare sau corvina, cărora li se adaugă câteva specialităţi cum ar fi calcanul, tonul, codul negru (butterfish), grouper-ul, peştele dentex, dorada roşie, peştele spadă.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare.

Compania deţine două fabrici în Constanţa şi Bucureşti, iar produsele sunt distribuite atât în cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, cât şi în peste 3.000 de magazine de comerţ tradiţional.