Confidenţialitate

Cresc vânzările de valize și cosmetice odată cu reluarea călătoriilor | AUDIO

Reluarea călătoriilor stimulează vânzările de valize şi cosmetice, dupa ce, în pandemie, vânzările magazinelor de tip duty-free şi ale producătorilor de articole de voiaj au avut de suferit. Transportatorul aerian United Airlines a prognozat chiar că va înregistra cele mai mari venituri trimestriale din istoria sa.

În America, vânzările de valize au crescut cu 50% în primul trimestru al anului. Clienţii care anul trecut erau interesaţi să cumpere televizoare, acum încep să se intereseze de valize pentru că se pregătesc de vacanțe – notează Reuters, care citează date potrivit cărora vânzările trimestriale ale unui cunoscut producător de articole de voiaj au crescut cu 75% în ritm anual.

Un număr mai mare de călători care trec prin aeroporturi înseamnă o veste bună şi pentru produsele care se vând la magazinele din aeroporturi, precum parfumuri, băuturi şi cosmetice.

În cazul aeroporturilor din Statele Unite, numărul de călători care au trecut prin punctele de control în ultimele şapte zile a fost, în medie, cu 36% mai mare decât în perioada similară a anului trecut.

Sursa foto: Shutterstock

Citește și: Scădere ușoară pe piața petrolului, cu două procente în ultima zi. Acest lucru nu se va vedea și la pompă, spun analiștii economici | AUDIO

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.